4 november -mobilblogg

2010-11-04 @ 07:46:48
1. I'm drunk, I suppose
Känns ju inte helt okej längre att vara utan dator. Saknar det en hel del, men samtidigt blir det liksom ett litet prov på hur nördig man är... Dock har väl iofs aldrig dator varit mitt stora nördobjekt, utan mer mobilen... Har jag bara mobilen så löser sig allt! Var utgång på g igår också, men jag ångrade mig i sista stund för jag blev aldrig nöjd med vad jag skulle ha på mig, jag blev stressad som fan, fick huvudvärk och sen ba NÄÄ så låste sig allt och jag sket i det. Men inga tårar över det, blir ju utgång på fredag istället så får börja peppa inför det! Funderar på vad jag ska göra resten av morgonen innan alla mina planer sätts igång? Har varit vaken sen fyra pga en viss man som ringde och väckte mig, tack för det du! ;o Får väl typ läsa eller nåt annat... Kulkul. Jätte. Kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0