12 oktober - troligen min flitigaste lektion på länge...

2010-10-12 @ 15:38:22
1. I'm drunk, I suppose
Efter ett otäckt brev från utbetalarna av mitt studiemedel, dvs CSN, förra veckan där de utfärdade en varning om min höga frånvaro har jag halt plötsligt blivit en liten pluggis känns det som. Så nu är det slut på mitt hoppande i schemat och jag tänker nu börja gå som alla andra människor i skolan, för mina pengar vill jag ju ha! Riktigt förvånad är jag över att jag har jobbat så hårt denna lektionen, skrivit nästan en hel sida om turism och kultur osv i Halland så nu kommer jag säkert drömma om laxpudding och Basshunter... Nästan yr i bollen.

Nu ska jag dock sluta, ska möta upp mannen för vi ska hämta tillbaka katten hos min madre efter en liten semester där, sen bär det av mot Blomstermåla ikväll och jag ska sitta med näsan i religionsboken för en gångs skull.... Höö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0