13 oktober - "asså jag har 7 st vänförfrågningar"

2010-10-13 @ 09:19:01
1. I'm drunk, I suppose

Sitter med Lillis i biblioteket och "läser på" (dvs läser lite, facebookar, bloggar, längtar efter lunchen, osv..) om Brottsofferjouren som vi har studiebesök hos imorgon. Just nu fick jag även se en ofrivilligt se en otäck buttcrack, hårigare mumindal har jag nog aldrig sett... Hahahaha! Fan så illa.

Jag har en fullspäckad vecka! Tycker om när jag hela tiden har nåt planerat, mycket roligare än att känna att man bara åker hem direkt efter skolan och avslutar sin dag med att kolla på "Halv åtta hos mig" med farmor och äntra sängen innan kl. 22..

Idag (onsdag) : Fotografera med pappa till mitt projektarbete, stanna där tills imon
Torsdag : Leka med Linda
Fredag : Åka på smink - och fotogrej med Malin, Bettan & Linda. Kanske blir sugen på att festa på kvällen (när man ändå är sminkad osv)
Lördag : Sticka till Nybro på födelsedagsfest hos Tess!
Söndag: Leka med Frida L


Upptagen brüüüüüüd... !
Jävla Lillis bluppar med nåt spel bredvid mig nu, haha låter bluppblupp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0