14 oktober - nu jävlar asså!

2010-10-14 @ 09:02:48
1. I'm drunk, I suppose
Vaknade på fel sida idag pga kattjäveln som har klättrat över mig hela natten och bitit/slickat mig på alla kroppsdelar som stuckit ut från täcket, dvs händer, ansikte, fötter & ben. Irriterande som fan.

Jag har prov med Britt-Marie vid 09:50, känns som att det kommer gå rakt åt skogen.

Och min sista sura grej jag har att gnälla över är FUCKING-IDIOT-3 !! Har lämnat in min mobil på lagning tre gånger nu, sista två gångerna var inom 2 veckor pga att skärmen dog. Fick en helt ny i samma modell igår och var aslycklig över att jag hade en ny osv, tror ni inte den laggar ihop totalt på kvällen så det står "USIM inaktivt" 984874387 miljoner gånger och mobilen stänger av sig av sig själv typ... Så idag, då jävlar ska de få se för nu är jag SKITARG. Jag menar, hade det varit fel på simkortet hade det ju inte funkat på min reservmobil heller? SÅ nu kan de ta sig i röver där inne hos 3, för idag ska jag kräva en helt ny mobil och får jag inte det så rånar jag fan Konsum. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0