19 oktober - asså aj

2010-10-19 @ 10:16:26
1. I'm drunk, I suppose
Jag har stört ont i tänderna och börjar även få ont i huvudet... Misstänker att det är pga att jag gnisslar tänder när jag sover, så får väl nämna det till tandläkaren sen när jag ska dit. Gör för jävla ont asså.

Igår var jag och älskling på IKEA! Han fick pengar till en matta av mig som han har tjatat om jättelänge, lite udda present kanske man kan tycka men jag har dålig fantasi... Sen hade jag gjort värsta prinsesstårtan till honom med, men den kunde han ju bara äta lite av naturligtvis eftersom han var och piercade tungan tidigare på dagen.... Extremt roligt har jag haft det däremot, han pratar precis som Sid i Ice Age så jag retas hela tiden om det, skadeglad oja.

Idag är det världens bajsväder, vet att jag har önskat om höst men vafan... NORMAL HÖST. Inte vinter-kall höst där man fryser bara man tänker på att gå ut. Sjukt kallt är det verkligen, och nu ska jag dessutom ut och fota så. Tyck synd om mig?

Vinkelivink bofink! (eller spade & hink?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0