21 oktober - snö?

2010-10-21 @ 12:12:12
1. I'm drunk, I suppose
Inte helt okej när man vaknar på morgonen och upptäcker ett tunt snötäcke på gräsmattan... Hallå, det är bara oktober?! Inte ens min vän Veronica som bor i Sundsvall har skådat snön än, så lite orättvist tycker jag faktiskt att det är.

Idag åkte mannen till Berlin. Tråkigt för mig men kul för honom, dock är han hemma sen på lördag natt men ändå! Berlin är en farlig stad i ett farligt land, och att vi inte kommer kunna höras av nåt alls knappt med tanke på de höga sms-kostnaderna (han betalar ju om jag får för mig att smsbomba ehehehhe). Men jag lyckades trots allt övertala honom om att vi måste höras av iaf en gång per kväll för då tycker jag det är lite ensamt.... Fast ska ju vara kattvakt till Diva under tiden så vi kan nog få det mysigt, lillkissen och jag. Ska käka chips, choklad och dricka Loka, samt låta katten sova i sängen lite grann för det får hon aldrig när Christopher är hemma (6) Elak kvinna är jag, men så går det när man reser bort sådär! ;)

På fredag däremot ska jag till Monokrom och fota Sweet Remedy och Blind Puppet när de spelar, så då får katten vara ensam. Utöver detta ska jag sakna mannen, kanske boka in en umgås-dag med Frida L och PLUGGA RÖVEN AV MIG. Ialla fall idag.

Pga att jag numera bor hos min farmor så har jag inte tillgång till en dator som jag hade innan, så de dåliga uppdateringarna beror alltså på det.

Kommentarer
Postat av: Veronica

MOHAHAHA! Jag är ganska nöjd att ni för en gångs skull får snö före oss :D:D:D

2010-10-21 @ 22:37:45
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0