27 oktober - mobilblogg

2010-10-27 @ 11:14:05
1. I'm drunk, I suppose
Min mobil är fixad! Eller aa, efter 3 reparationer och en helt ny mobil som inte heller fungerade, så har jag äntligen fått en ny i en annan modell. Känns rätt skönt att slippa skärmkrångel och felmeddelande om att simkortet är inaktivt hela tiden! Fast den nya har en läskig vibration, flyger högt varje gång... Aja, no complaining (HAHAHA, stavas det verkligen så? Ser skitfult ut XD), börjar denna mobilen att krångla också vette fasen om jag orkar gå in i 3butiken igen asså, känt mig som en stammis där den senaste månaden (a) Och jag har fortfarande ingen dator så ni vet. På söndag blir det nog lite uppdatering iaf för då ska jag redigera bilderna från Monokrom som jag tog förra veckan! Haihaai! *låta som Lina i Paradise Hotel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0