3 oktober - somebody mixed my medicine, I don't know what I'm on

2010-10-03 @ 14:24:23
1. I'm drunk, I suppose
KATTFLOCKEN.



Sitter här med ett hav av katter runt mig, från vänster Mimmi, Diva (Christophers kisse) och Felix. Mys. Funderar även på om jag ska lära mig rappa och spela in en parodi om weed, hur man bangar på sexiga brudar med feta rövar och hur man super skallen av sig... Finner nämligen den mesta hiphopen väldigt löljlig pga dessa texter, och värre blir det ju på svenska så skulle vilja göra en parodilåt om detta... Fast nä.

Var även ute i fredags, det var roligt men mina fötter dog. Nåt annat som är dött är min mobil igen, fick tillbaka den för knappt 2 veckor sen och nu har skärmen slutat fungera helt. Skräptelefon, ska kräva att jag får en ny och en annan modell för jag tänker fan inte betala mellan 6 mån upp till ett år till på en telefon som kanske är totalt död om 2 månader då garantin gått ut... Fittmobiler säger jag bara.

Nu ska jag dra mig, ha det fint! Vinkvink <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0