5 oktober - det är nog min turdag idag

2010-10-05 @ 17:32:56
1. I'm drunk, I suppose
Åkte till pappa en sväng för att umgås efter skolan och testa brorsans jeans. Är sugen på ett par nya jeans i "boyfriend-style", men är för snål (och pank?) för att köpa ett par, och since min lillebror är lite... eeh, större än mig? Så tänkte jag att några av hans gamla jeans passar säkert. Hade nästan rätt, de satt snyggt i röv + ben, men kunde inte knäppa... Vanligaste problemet för mig när jag provar jeans >.<

Men inga sura miner för detta! Fick pappas kompaktkamera bara sådär spontant, för han ansåg sig inte ha användning av den. Och i annat fall kan han låna brorsans tyckte han. Så tacktack! Sen var jag snäll och frågade bror om jag kunde få "låna" hans iPod en längre tid för han använder den inte själv, och det gick han suckande med på så idag är jag glad! Hittade massa gammal musik på pappas dator, hehehehe XD Ska strax ut till farmor och mannen med så är dagen fulländad ;)



Iiih! (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0