8 oktober - lista

2010-10-08 @ 22:30:16
1. I'm drunk, I suppose
Ytterligare en lista, som brukar komma upp när jag har tråkigt...

Klädsel
Vad har du på dig idag: Pennkjol, strumpbyxor & Linda's hemtryckta tröja

Vad använder du just nu för skor: Just nu inga alls, men när jag går ut är det kängor eller Converse
Favoritfärg på kläder: Svaaaart, och khakigrönt har blivit en ny favorit fast jag har inte så många plagg i den färgen... än...

Senaste person som
Sov i din säng:
Älsk (a) <3
Du pratade med: Pappa
Du delade en drink med: Linda i onsdags
Du gick på bio med:
Var nog Christopher... När vi gick på Avatar... För typ ett år sen XD
Du gick på stan med:
Johanna
Skällde på dig:
Madre I guess

Senaste
Låt du hörde:
Nån med Karolina Szuk
Film du såg: Sherlock Holmes
Mat du åt: Choklad, om det räknas som mat? Annars Max
Kram: Min älskling (a)
Puss: Älskling såklart :)
Fest: Onsdags, på Malins 18-årsdag
Känslan: Ont i magen, är det en känsla?
Ilska: Idag
Resa: Minns inte...
Glädje: När jag får god mat blir jag glad (a)
Dröm: Minns inte, men har för mig att det var om nåt skumt
Boken du läste: Kirre
Personen du träffade: Pappa och bror
Personen du pratade i telefon med: Christopher :D
Personen du fick sms av: Klicken
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit korv där :s
Gången du var utomhus: Förut ikväll
Gången du sov: För ett dygn sen :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jättelängesen
Saken du köpte: Födelsedagspresent till Malin

Om dig

Namn: Amanda Flygt
Ålder: 18
Smeknamn: emofilten
Syskon: Isak
Sysselsättning: Umgås med vänner, familj och pojkvän
Bra egenskaper: Är väl rätt bra på mycket.. HAHA nä asså jag vet inte
Dåliga egenskaper: Envis, svartsjuk, hypokondrisk
Linje/klass: 3an på barn & fritid / Jenny Nyströmsskolan
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Blååå
Skostorlek: 36/37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0