8 oktober - så sjukt död....

2010-10-08 @ 09:00:00
1. I'm drunk, I suppose
Det är lite dåligt om uppdatering här, och jag beklagar det. Men since jag inte är hemma så mycket längre och gör andra saker istället blir det att man inte prioriterar datorn först...

I onsdags hade jag sjukt kul, bästa dagen på länge! Bara jag och de fina tjejerna Malin, Bettan, Johanna, Linn, Magda, Maria, Sofie, Anna och Linda på Malins födelsedag i Lägenheten med stort L. Vi drack, käkade kladdkaka och tårta (som underbara Sofie hade bakat), skrattade åt Malins presenter, rökte, sprang på skattjakt och jaa... Hade bara sjukt trevligt! Efter detta ståhej drog vi till KM, men alla var nog mer eller mindre otaggade av diverse anledningar, jag hade inga pengar och var trött, Malin var ju sjuk egentligen, Johanna var nästan nykter för en gångs skull (XD) och runt halv ett stack vi hem till lägenheten igen för att slumra. Dock dröjde det ända till runt halv fyra innan jag somnade då Christopher dök upp vid två, runt halv tre störtade det in ett helt gäng i lägenheten och väckte alla och vid halv fyra hade jag precis somnat då Linda ringde på dörren och sa att Linn inte kom in för dörren var låst, men var vart Linn, och hur kom Linda in? Fattade ingenting (vackra rim, HAHHAH) men somnade ändå om. Jag är fortfarande död idag.

Bilder + video på skattjakten kommer senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0