9 oktober - myskväll

2010-10-09 @ 21:21:56
1. I'm drunk, I suppose




Var från början meningen att jag skulle ta kort på mina fina monstertofflor med klor, men jag gick och våldtog mannen istället...

Vi har myskväll! Har bunkrat upp med cola, energidryck och choklad som inhandlades i Berga centrum, så nu sitter vi vid varsin dator i skilda rum och är extremt sociala med varandra.. Ehehe. Rotade fram VHS-filmer förut - Sherdil & Lejonkungen - så ska köra bort honom från sin dator sen så vi kan glo film och jag kan somna i soffan. Katten har redan somnat i soffan, fast han sitter och sover...

Älskar dig nåt så sjukt gubben :$ <333



EDIT: Är sådär löjligt överkär ikväll, förlåt men kan fan inte hjälpa det... Jag har världens bästa älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0