10 september - idag kom hösten!

2010-09-10 @ 07:00:43
1. I'm drunk, I suppose
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Regn! Höst! Kallt väder! Precis så som jag vill ha det, åh fan så fint, vad glad jag blev när jag klev upp imorse och upptäckte det! Idag blir det mössa, halsduk och höststövlar för hela slanten.

På tal om slantar, nåt annat jag längtar till som fan är torsdagen den 30 september för då får jag pengar... HAHHA. Efter att ha varit utan pengar i snart två månader så känner jag mig ganska fattig, tappar nån en enkrona i skolan och inte bryr sig så kastar jag mig fram som en liten dammsugare och ba "YES EN GODISBIT I KIOSKEN" liksom så eeh... Jag längtar?

Lista på saker jag ska göra när jag har fått pengar (gäller att planera i tid hehe)
  • Klacka om mina pumps som jag går på spiken på och alltså inte kan använda, plus stövlarna som jag upptäckte igår var jävligt nedslitna på klacken.... Dock jäkla bra kvalité för att bara ha kostat ca 300 :- och använda i två år utan omklackning... (vid ett senare tillfälle måste mina Mördarklackar #1 klackas om med för de är sjukt hala nu och går knappt att gå i bara för det, men det är ändå inte rätt säsong för dom skorna nu så det kan vänta)
  • UT PÅ KROGEN. Please liksom, boka upp den 1 oktober till att gå på krogen med mig?
  • Köpa roliga grejer
  • Köpa mindre roliga grejer, t.ex som att uppdatera busskortet (800 :- HERRAH.)
Nu ska jag sminka mig och kamma till håret, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0