15 september - 1 2 3, ge mig Fanta och rosé

2010-09-15 @ 18:02:26
1. I'm drunk, I suppose
Eller en cider.. En grogg.. Eller en öl... GAAAH jag vill festa som faaaaajsen asså, sjukt länge sen ju.. Buhhuhuuu...

3 intressanta saker som hänt idag:

  • jag har sett en val (ähähähäh)
  • mina strumpbyxor har kliat igen (och jag har kommit till insikt med att jag ska skippa strumpbyxorna alla långa dagar i fortsättningen)
  • på keramiken skulle jag göra en temugg, men det blev typ en vas och den var skitsne och asful från början fast jag lyckades nog rädda den mot slutet (farmor kan få den i julklapp, hon gillar den nog)

Jag borde egentligen gå och packa upp min väska och packa om den med lite nya rena kläder men jag orkar inte det just nu. JAG ÄR SÅ TRÖTT I RYGGEN, ska tvinga mig till lite awesome ryggmassage av min man ikväll (lite dåligt om såna lyxigheter tycker jag!). Sen ska han få diska, laga mat och klia mig på armen innan jag somnar för jag är en utmattaaaaad kvinnaaaa.

Asså jävla flumtexter seriöst, fattar knappt ens själv vad jag skriver? Har inget kul att skriva så det blir mest bara trams ändå så aa eh, hejdå!


(Vill ut på krogen och göra mig snygg igen, kanske räcker med att färga håret med typ 2½ cm utväxt men PENGAAAR ?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0