15 september - flygfisk

2010-09-15 @ 11:31:51
1. I'm drunk, I suppose
Mysig dag igår! Min älskade farmor har skämt bort mig extremt mycket på en enda dag, med både diverse heminredningsstuff till lägenheten, nya strumpbyxor, uppdatering av busskort, fika och jag vet inte allt... Awesome farmor har jag <3 Vi var och lämnade in min mobil på lagning också eftersom den dog i fredags, skärmen började flimra i massa olika färger så troligtvis får jag en helt ny sa 3-snubben vilket jag hoppas på då min är så repig och ful.

Älskling bjöd mig även på BK. Synd bara att jag var så jävla mätt hela dan och egentligen inte var sugen på det, men whatever - sött gjort ju! Sen åkte vi hem och badade skumbad, och jag blev attackerad av diverse fiskar (val, haj, makrill, gädda osv) och när flygfisken och svallvågen kom fick jag vatten i näsan. Sen spottade Christopher i badvattnet (WHY?!) och då blev jag sur och gick upp. Vi blev dock vänner sen :)

Idag är jag trött och har ont i magen, palla keramik på staaaaagg... Nä. Fast jo men aa... Äh hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0