16 september - would you love a freak like me?

2010-09-16 @ 14:55:19
1. I'm drunk, I suppose



Hemsk bild som Tessan tog på mig igår i skolan, lycka till att få till en seriös bild när halva hennes klass står och glor på mig samtidigt? Och jag är så trött på mitt hår, seriöst min utväxt är förjävlig och jag har inga pengar?! :o Jag fick i och för sig ett paket hårfärg från pappa som han inte behövde, men eftersom mitt hår är så långt behöver jag en till förpackning för att det ska bli helt genomfärgat och svart, och inte blekna ur och bli brunt direkt typ... Lever i min mössa numera typ, skäms som fan :(

Sitter hos que padre nu ialla fall, mätt och belåten efter en gyrostallrik! Lyssnar på Cristal Snow också som jag nyss upptäckte, häftig och udda finsk snubbe som gör lite dansgolvsmusik med en touch av 80-talet eller hur man ska förklara det.. KLICKA HÄR.


Bild:
google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0