17 september - *kurrkurr*

2010-09-17 @ 20:06:32
1. I'm drunk, I suppose
Stor myströja.
Bulle-mitt-på-huvudet-frisyr.
Extremt kelsjuk katt i knät.
Osocial pojkvän i fåtöljen bredvid mig som sitter och spelar dator hela kvällen.
Havregryn och mjölk i glas.


Så ser min fredagskväll ut. Mys i all ära, men när man inte har festat på 1 månad och varit pank typ dubbelt så länge så börjar det bli ganska enformigt. Man blir ju inte mindre rastlös när man blir kontaktad av en random 95a-tjej på facebook som meddelar att hon har en tråkig sak att berätta.. Jaha? Hur rör det mig? Gött att människan slutar svara, skriv allt i ett svep istället så man slipper undra liksom ÅÅÅHH JAG HATAR TJEJER IBLAND *kvällens utbrott*

Typ såhär får det mig att känna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0