18 september - leave the body, leave the mind

2010-09-18 @ 12:10:38
1. I'm drunk, I suppose
När jag bara sitter hemma och inte gör nånting en hel dag bara matar jag på som fan med totalt onödiga blogginlägg i brist på annat kul att göra... Ursäkta för det.

Upptäckte dock ett par supernajsiga kängor i en katalog tidigare, de fanns i en stövel-modell också men jag hittar inte den på hemsidan så ni får nöja er med en bild på det ena paret bara (som dessutom är kopierad från sidan och inklistrad i Paint eftersom jag av nån anledning inte fick sno bilden..)


Hur coola?! :D Gillar den här boots-trenden, men eftersom jag inte gillar att vara exakt som alla andra så passar ju denna modellen mig bättre med fler spännen, nitar + kedjor?

På tal om att vara som alla andra; det är för mig obegripligt hur man kan kopiera en trend rakt av när 273298398437 miljoner andra också gör det? Är så jäkla trött på kombon boots med spännen + korta jeansshorts med bara ben + stickad halvt genomskinlig tröja med synlig bh under eller transparent skjorta i vitt eller svart, visst det är en jättesnygg outfit men så sjukt tråkigt när alla har den! Eller är det bara jag som inte fattar varför man ska se exakt ut som vem som helst? Nu säger jag inte att man ska sträva efter att se så unik och olik ut som alla andra, men lite fantasi kan man väl ha? Tycker jag är roligare ialla fall :) Sen är det väl inte så lätt i lilla Kalmar där utbudet inte är så extremt stort i klädväg, det är ju liksom Gina Tricot, H&M och maybe Carlings som rular störst här så det är väl inte konstigt om alla klär sig likadant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0