18/19 september - jag är inte elak, jag bara är sån

2010-09-19 @ 00:06:55
1. I'm drunk, I suppose
Varför har jag en sån hatisk syn på alla brudar födda -93 och senare (förutom de jag känner då och är släkt med såklart, finns ju normala yngre tjejer har jag märkt) ? Jag fattar inte varför det är på detta viset. Jag bara råhatar yngre brudar. Kanske miljöskada från de extrema fjortisarna på min gamla högstadieskola, vad vet jag? Tänkte att ni ville veta. Har jag nån läsare som är född -93, -94, -95 osv så ber jag om ursäkt, men jag bara är sån. Däremot är jag öppen för att lära känna människor, börjar man snacka med en så märker man ju dirr vilken mognadsnivå personen befinner sig på och är bruden 94a men normal i skallen (dvs har lämnat fjortis-trams-stadiet) så är ju saken en helt annan. Så nu vet ni.

Ska nog gå & bädda ner mig nu tror jag, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0