2 september - en himmelsk drog

2010-09-02 @ 14:14:35
1. I'm drunk, I suppose

Jag försov mig imorse. Sen fick jag sitta i 2 timmar i sträck och lyssna på en totalt ointressant valdebatt, vilket ledde till att jag istället för att lyssna satt och smsade, glodde på folk och petade på mina ben. Maten idag kunde man knappt kalla mat, och när jag för en gångs skull tar på mig lite mindre kläder så ska det naturligtvis börja blåsa och bli kallt bara för det.... Galen blir jag!

Nu slutar vi snart efter en mysig fotolektion, så då ska jag dra mot Linda och sen ska vi på stan och umgås lite innan jag sticker hem och snor Christopher's choklad innan han kommer hem ;)


En av bilderna jag tog idag, hinner inte redgiera däremot men det får jag ta en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0