20 september - som ur en skräckfilm

2010-09-20 @ 20:40:31
1. I'm drunk, I suppose


Vinkelivink bofink - här sitter jag och ser ut som The Ring-bruden (glömt vad hon heter nu bara för det). Igår var jag med Frida L, vi hade det mysigt med lite stadenspankulerande, sen gick vi till hennes nya hem i Oxhagen och gick tillbaka till stan senare när hon skulle till Växjö med mannen sin och jag skulle hem till min man. Känns i fötterna idag vill jag lova, kunde knappt gå hem från bussen igår pga extrem smärta under hälarna... Ska nog skaffa sulor att lägga i kängorna för de köptes ju faktiskt förra vintern och är inte tillräckligt utslitna än... Dock är ju sulor lite töntigt, eller är det bara jag som alltid hatade mina föräldrar när jag var liten för att de envisades med att köpa för stora skor och lade sedan en sula i "för att man skulle ha lite att växa i" ? Inte? Kanske bara mina föräldrar som hade såna saker för sig, vad vet jag...

Idag har dagen bestått av regn, regn, regn och jag har flottigt hår och luktar bäver (har inte vågat kolla, men jag tror mina ben ser ut som bäver också) så jag ska faktiskt skutta in i duschen nu tänkte jag! Ha en fin kväll :)

IIIHHH BARA EN VECKA KVAR TILLS JAG KAN FÄRGA HÅRET IGEN
IIIHHH BARA ELVA DAGAR TILLS JAG SKA FESTA IGEN

Kommentarer
Postat av: ellia

Mycket söt som Samara :)

2010-09-20 @ 22:41:03
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0