21 september - frustrerad

2010-09-22 @ 18:26:40
1. I'm drunk, I suppose
Åh jag blir så arg på människor ibland. Jag är arg hela tiden numera känns det som. Och jag vet liksom inte vad det beror på - är det alla andra som bara är dumma i huvudet eller är det jag som lider av sinnesrubbningar? Uppenbarligen är det väl jag, men trots det så är en del människor ganska dumma i huvudet enligt mig och jag har kommit på mig själv flera gånger denna veckan med att läsa en blogg som kort sagt inte gynnar mitt humör, snarare tvärtom. Så jag ska sluta läsa bloggar som gör mig arg (igen..) och bara läsa braiga bloggar, som Ellia's till exempel! (Meddelande till Ellia: jag kräver inlägg oftare, om jag så ska behöva låsa fast dig vid datorn! Inte för att du är dålig på att uppdatera men fan, jag är en pure datornörd, bara slukar alla inlägg jättejättesnabbt ju! :o )

Nu får ni en ful bild på lite regn och sånt för jag ska bege mig till duschen innan mannen kommer hem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0