21 september - lista

2010-09-22 @ 18:36:58
1. I'm drunk, I suppose
DAGENS VILL HA: Choklad och en mysig datorfri kväll med min man
DAGENS KLÄDSEL: Mammas jeans (fatta tajta eller, hon är fan mindre än ,mig nu! :o), svart linne, randig tjocktröja och smycken. MÖSSA OCKSÅÅÅÅ, håret blir ju inte färgat förrän på åndag som alla vet vid det här laget...
DAGENS DOFT: Mat
DAGENS FRISYR: Otvättat, okammat, självlockigt och gömt under mössa XD
DAGENS LÅT: Julsånger av alla dess slag
DAGENS HÄNDELSE: Religionsprovet. Fan så dåligt det gick
DAGENS PLANER: Äta, duscha, mysa, sova
DAGENS SAKNAD: Sofie Karlsson, länge sen jag träffade min ärta ju! :(
DAGENS DUMMASTE: Skulle göra en skål av tumningsteknik på keramiken idag, fyfan vad det gick åt helvete! Och jag var tvungen :(
DAGENS SJUKA: Ingen alls! :D
DAGENS DROG: Inget där heller, men jag önskar att jag hade choklad...
DAGENS ROLIGASTE: När Lillis härmade sina rysningar när hon förklarade vilket äckligt vin hon drack nån gång XD
DAGENS KÖP: Inget alls, fast igår köpte jag chips! :D av mammas pengar förstås...
DAGENS GODIS: Fick två rutor choklad av min kära kusin på bussen hem :')
DAGENS BLÄ: Jag börjar blöi söksugen, vilket inte är okej eftera tt ha varit rökfri i en månad ...
DAGENS HUMÖR: Jag vet inte, jag vet aldrig längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0