24 september - vad gör man?

2010-09-24 @ 11:22:45
1. I'm drunk, I suppose
Har länge funderat nu på vad jag ska ta mitt till med min förbannade ögonbrynspiercing som vägrar läka. Den var ju asfin först, men efter Frida L's födelsedagsfest i Hovmantorp i våras så fuckade den ur totalt och har aldrig bivit sig lik igen. Fast inte så konstigt när man ligger fulla och glada (dock påkladda!) som packade sillar i en säng i ett mörkt rum när en snubbe helt plötsligt från ingenstans kastar sig över sängen och skallar mig på ögonbrynet.... Det blödde.

Så nu är ju frågan vad man ska göra åt saken? Jag har inte vågat ta ur den än för jag har hela tiden tänkt att "den blir nog snart bättre, då kan jag ta ur den" men det har liksom aldrig hänt och nu vågar jag helt enkelt inte ta ur den och rengöra ifall jag inte får i den igen. Sen har jag funderat på om jag ska ta ur den och bara låta den växa igen, men då är jag är jag rädd att den sk infektionen stannar kvar inombords och att jag sen blir dödssjuk och blind på kuppen (varför tror jag alltid på alla hemska piercingrumors?)... Så vad göra? Så som den är nu är den ju inte snygg liksom. Tur att man har en lugg som döljer...

Jag fick för övrigt tillbaka min mobil igår, så nu är jag glad. Dock blev jag vansinnig när jag upptäckte att mina två köpta ringsignaler Scrubs och Professor Balthazar inte längre fungerar att spela upp, och det var riktigt surt för fan asså, professor Balthazar... Finns det nåt bättre barnprogram förutom Svampbob Fyrkant?

Nu ska jag gå och duscha eller nåt tror jag och senare ska jag ut till Smedby och spendera helgen hos min kära farmor, så det blir en bloggfri weekend så att säga. Smsa gärna för jag det är den enda kontakten jag kommer ha i princip XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0