26 september - mobilblogg

2010-09-26 @ 05:38:34
1. I'm drunk, I suppose
Alltså, jag vet att jag sa att jag inte skulle blogga nu i helgen, men vad helsike gör man när man inte kan sova kl halv sex på morgonen?! Egentligen är det mannens fel för han väckte mig vid tre för att säga godnatt, men sånt tycker jag är lite charmigt gulligt på samma gång, så jag kan liksom inte bli arg... Somnade lite ialla fall, drömde om att det var fredag och det var fest på gång och jag var hur taggad som fan, sen upptäcker jag att Mats har snott min alkohol, har druckit upp det mesta och vägrar ge tillbaka resten... XD Hahaha! Fan vad arg jag var alltså, till och med så jag var arg när jag vaknade... Och eftersom jag vet att Mats brukar läsa här ibland så vill jag bara säga: PLANERA INTE SÅNT, för då jävlar alltså! Inte för att jag tror han skulle göra så på riktigt, men ändå... Nähe, hoppas farmor vaknar snart... Är ju mörkt ute så vill ju inte gå upp än. Aja, hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0