27 september - hehe jag är nörd

2010-09-27 @ 21:20:13
1. I'm drunk, I suppose
Jag är bloggberoende. Antar jag? Jag slösar pengar på att kunna mobilblogga, när jag kan göra det gratis hemma... Knäpp brud. Idag färgade ialla fall Sofie mitt hår! Så nu har jag ett kolsvart nyfärgat-blänk i svallet, och med risk för att låta lite kåt på mig själv måste jag nog säga att riktigt mörkbrun eller kolsvart är den snyggaste hårfärgen på en brud med långt hår. Har jag en bra dag idag? Nej, jag har bara färgat håret, jag blir sån då (a) Har även lite hjärtkramp då jag inte träffat mannen sen i fredags, börjar bli lite jobbigt nu... Fast nu ljög jag lite för vi hann ses lite idag, men det var bara 10 min innan min buss från stan gick så jag tyckte inte det räknades.. Anyway, tänkte bara höra av mig lite om mitt ganska händelselösa liv egentligen, tänkte glo klart på Idol lite senare i stormen som härjar utanför och sen sova en ensam och stilla sömn. Lät mer tragiskt än det är... Men adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0