7 september - dagens roligaste...

2010-09-07 @ 15:23:41
1. I'm drunk, I suppose

Morgon hos Christopher. Jag har klivit ut ur duschen, klätt på mig och ska börja borsta håret. Och eftersom jag tappar så förbannat mycket hår (kan nån tipsa mig om varför? För det är verkligen sjukt mycket hår), så måste jag "håra ur" min borste varje morgon vilket jag sen slänger i toaletten. Håret alltså, inte borsten.

Sen gick jag och hämtade mitt smink, lägger allt på handfatet och skulle precis vända mig om och fälla ner toalocket när jag hör ljudet av toalettsits-skrammel och ett plums. Vänder mig om och ser liksom hur Christopher's jävla kattunge Diva ligger där och sprattlar i toaletten så vattnet skvätter och hon kommer inte upp...

HAHHAHAHAHHAHAHHAHAH!

Alltså seriöst, det var så sjukt roligt! Fan så jag skrattade. Så får jag liksom ta tag i kattens nackskinn, lägga upp henne i handfatet, spola av henne det otäcka toavattnet och sen börja torka blöt kattunge mitt i morgonstressen... Så ha toalettlocket nerfällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0