9 september - hej?

2010-09-09 @ 20:07:52
1. I'm drunk, I suppose
Jag har liksom egentligen ingenting att skriva. Känner mig väl lite stressad eftersom jag vet att maten snart blir bränd (pommes & kyckling <3) i ugnen, och att stressblogga är ingen höjdare tycker jag. Lär inte bli så värst mycket mer uppdatering förrän början av nästa vecka I guess, helgen ska spenderas i Blomstermåla hos Christopher. På lördag kommer hans brorsa med flickvän på middag, kalasmysigt tycker jag! Måste bara komma på nåt bra käk att göra, går ju inte att bjuda på typ fiskbullar och potatis som vi kanske nöjer oss med en lördagkväll, hahaha! Sen kan ju inte jag laga mat heller så det lär ju sluta i disaster om jag ska styra och ställa, så jag misstänker att det är mannen som får stå vid spisen och jag håller mig i bakgrunden, kanske kan hacka grönsaker för det är nog det enda jag aldrig misslyckats med... Nu ska vi äta, hej! :D

Och falskhet gör mig så matt i kroppen, bestäm hur ni ska vara liksom och håll er till det -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0