16 september - lista

2010-09-16 @ 15:17:14
1. I'm drunk, I suppose
DAGENS VILL HA: Pengar i överflöd
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, leolinne & mössa
DAGENS DOFT: Gyros? XD
DAGENS FRISYR: Otvättat och gömt under mössa
DAGENS LÅT: "Cristal Clear"
DAGENS HÄNDELSE: Jag fryser för första gången på hela hösten. Framsteg fan!
DAGENS PLANER: Nörda klart @ papi's, sen Blomstermåla och leka husfru
DAGENS SAKNAD: Saknar ju nästan alltid mannen när jag inte är med honom, så får väl skriva Christopher då ;)
DAGENS DUMMASTE: Vädret! Blåser kallt, mulet men soligt... Inte okey!
DAGENS SJUKA: Småsnuvig
DAGENS DROG: Choklad är min drog, men eftersom jag är pank börjar abstinensen ta form.. :/
DAGENS ROLIGASTE: Kattungen Hubbe som har flyttat in hos min anti-djurägande-pappa. Förstår inte hur det gick till...
DAGENS KÖP: GYROS, fast pappa betalade heheeee.
DAGENS GODIS: Inget.. Än.
DAGENS BLÄ: Att dagarna går så långsamt framåt, jag vill bara ha slutet av månaden, = pengar, = freedoooom! (dvs jag kan fika, shoppa och festa igen som alla andra)
DAGENS HUMÖR: Lätt trött, uttråkad och bekymrad... En klump lägger sig över hjärtat för jag vet att jag kommer behöva städa när jag kommer till Blomstermåla och jag orkar inte egentligen, men sånt är livet som latmask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0