17 april - ett sällsynt exemplar

2011-04-17 @ 10:01:16
1. I'm drunk, I suppose
Här var det tomt. Jag har i princip ingenting att berätta om känns det som, gör ju bara samma saker på praktiken och känns inte så roligt att berätta om mina ospännande dagar där haha! I fredags var det ialla fall fest i Folkets Hus i Lindsdal, Sofie P & Malin J hade 18-årsfest. Fick en del flashbacks från min egen fest jag hade där förra året (då jag förövrigt däckade på toan vid 22:30 och åkte hem en timme senare), haha men det var roligt! Bra ljud och ljus, trevligt folk och aa, gutta! Dock nyktert för min del, men det är det ju nästan alltid numera pga min mage. Vågar inte dricka för jag vet inte om den ballar ur, plus att nu var det så länge sen jag drack så nu lär jag ju få värsta fjortisfyllan på en starkcider och det är så pinsamt så jag undviker alkohol av den anledningen också. Ska dock festa till det på påsklovet, Sofie har lovat att vi ska ha en "test-fylla" hemma hos henne någon dag innan också så att jag vet vart min gräns går numera haha!


Jag, Sofie & Malin (dock INTE de två födelsedagsbarnen, haha jobbigt när alla heter likadant!)


Hanna & Sofie P (här har vi födelsedagsbarnet dock XD) och min Sofie's arm




Min fina man <3

Har spenderat min helg hos min mami för övrigt. Jag och mannen hade mysigast på länge på natten efter att vi kom hem från festen i fredags, toast 02:45 satt fint! Vaknade i hyfsad tid igår, så åkte hem till farmor på eftermiddan för att hämta min dator när mannen ändå åkte hem, sen stack jag tillbaka till mamma och har varit här inatt också. Ska dock tillbaka till farmor idag för har ju praktik imon. Sista veckan på praktiken, fan så skönt! Inte för att jag på nåt sätt inte trivs där, alla är jättetrevliga och ungarna är ju underbara osv, men som alltid så blir man ju helt isolerad när man inte är i skolan och träffar kompisar. Lusten till att fixa upp sig är lika med noll, på fritids är det varma kläder på som gäller och orken till att sminka sig på morgonen är obefintlig "då man ändå bara träffar barn" eller vad man ska säga... Känner mig som en riktigt bonnig mjukisbralla. Längtar tillbaka till det sociala i skolan, dock inte allt som jag vet väntar på mig i arbeten osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0