20 april - hängpung.

2011-04-20 @ 20:00:29
1. I'm drunk, I suppose

yez, ballz.

Förstår inte hur jag ska klara mig utan min man hela fucking lovet (?!), kommer vara fett deprimerad. Ska fylla mina dagar uta' bara hillvitte, så jag slipper tänka på honom. Kommer däremot inte ha haft en endaste lugn stund på hela lovet så jag kommer väl likt förbannad vara trött & stressad över skit när jag kommer tillbaka till skolan... Men de kan de nog vara värt. Bara 5 veckor kvar nu ju!

Fick för övrigt veta att min frånvaro på totalt 5 dagar + två försovningar á 2 timmar INTE behöver jobbas ifatt, vilket jag blev otroligt lycklig över! Får mitt lov för mig själv. Så imon är det alltså tack och goodbye till Dörbyskolan, det var en trevlig vistelse men jag tror nog faktiskt inte att jag ska satsa på förskoleyrket. Inte på det sättet. Ska specialutbilda mig i så fall.

/brb tröstäta kladdkaka tills jag spyr sen sova för jag håller på att bli sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0