23 april - vad dom än säger

2011-04-23 @ 11:53:11
1. I'm drunk, I suppose


Torsdag: Hängde med Malin och Sofie, jag blev extremt sugen på att bli full och vi jagade reda på alkohol och drog sedan iväg till Oxhagen där vi mötte Henke & hans gäng och satt och hängde vid en mysig brasa. Sen gick vi in till stan, jag hade ju såklart glömt mitt leg som jag brukar så jag och Jocke drog hem lite tidigare till Malin där vi kraschade i varsin soffa och snackade i typ en kvart innan Malin var hemma igen haha! Somnade dirr när lampan släcktes 02:45.

Fredag: Vaknade bara lite lätt tung i huvudet, drog hem supertidigt och åkte sen in till stan igen till tolv för att möta upp Malin. Gick tillsammans med henne, Jocke och Henke och hämtade bilen i Oxhagen. Skjutsade Jocke till stationen, hämtade upp Henke's kompisar och körde sedan hem dem. Åkte förbi Subway och köpte mat innan vi landade i parken för lite stekande. Blåste dock rätt kallt, men satt där ett par timmar innan vi drog hem till Linda. Vid detta laget hade även Sofie anlänt. Satt i en halvtimme ungefär och försökte komma på vad vi skulle göra med kvällen, slutade med att alla drog hem till sig och hade en ensamkväll. Jag tröståt kladdkaka, kollade Big Brother och somnade vid 22:00.

Idag: Påskbuffé hos farmor med lite släkt, har hjälpt till att påskpynta lite och målat naglarna. Ska lägga på ett sista lager gult och sen duscha och fixa iordning mig. Ikväll är det matlagning med Malin & Sofie + utgång som gäller, HÄRLIGT! Fett jävla taggad!


För övrigt vill jag 100000% gärna gå på Emmabodafestivalen detta året, har lagt en önskan hos farmor och ska föreslå en biljett som studentpresent så jag hoppas ju. Ska skutta som fan till Movits, The Bloody Beetroots, Familjen, Skrillex, Slagsmålsklubben, Rusko & Daniel Adams Ray och samtidigt försöka hitta nya favoriter. Bandlistan i år är svårslagen!

Kommentarer
Postat av: Julia

jag har en emmabodabiljett till salu för lite billigare än på hemsidan, om du skulle va intresserad! :>

2011-04-24 @ 18:03:29
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0