25 april - WAAJ OOH WAAAAJ ??!

2011-04-25 @ 10:49:13
1. I'm drunk, I suppose
Har sovit extremt mycket det senaste dygnet. 6½ timme igår natt, sen 3½ timme på dagen (missade ju det soliga vädret också naturligtvis.......) och till sist 9 timmar inatt. Har dock ingen rimlig förklaring på detta beteende, jag har inte varit uppe alltför sent och festandet har varit på en normal nivå hela helgen. Konstigt det där. Skyller på solen!

Och bara för att jag tänkte lägga mig och steka idag så uppstår den fantastiska lingonveckan. Är det bara jag som verkligen tappar all lust för allting under dessa förjävliga dagar? Jag vill liksom inte göra något alls.. Men får väl gå ut och lägga mig ändå, det är ju inte så jobbigt att bara ligga. Hoppas också på att min man kommer hem idag...


Gullig iPhone-bild från i lördags när jag, Malin och Sofie lagade mat! Stekte kött, gjorde hemgjorda klyftpotatis (min specialité numera) med bearnaisesås och sallad + vitlöksbaguette. Sjukt gott, mästerkockarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0