25 april - zerozero

2011-04-26 @ 00:06:48
1. I'm drunk, I suppose
Sitter just nu hos mor min med magkramper som inte är av denna värld, uuh känns som att min livmoder tar sats och försöker pressa ut sig själv. Mycket obehagligt. Fick tre små chokladägg av mamma plus strawberry/melon-saft, glad blev jag. Tänkte sitta uppe och vänta tills det senaste BB-avsnittet kommit upp, men tror fan inte jag orkar det...

FÖRRESTEN - det kröp en silverfisk i mitt täcke! INUTI! GAAAH! Paniken asså, mamma fick komma farandes med papper och nypa det lilla äcklet. Nu har jag nog fått men för livet, silverfiskar och spindlar är hatdjuren nummer ett på min lista så hädanefter ska jag ruska ur mina sängkläder innan jag somnar. Lätttttt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0