26 april - daily bunny

2011-04-26 @ 07:54:50
1. I'm drunk, I suppose















Källa

AAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!


Asså seriöst,
saknar min kanin som fasiken nu asså! :( Hade en lejonhuvad dvärgvädur i brun/beige/grått, han hette Plutt och jag fick den av min mormor på den tiden jag fortfarande hade kontakt med henne. De hade värsta kaninkenneln typ haha. Så jag och min brorsa tjatade till oss varsin, dock var ju min mycket sötare för den var långhårig på huvudet. Isak's kanin skänkte vi däremot bort sen efter nåt år eftersom det visade sig vara två hannar och vi kunde inte ha dem i samma bur så det blev för mycket jobb som ingen hade tid med. Hade kvar min ganska länge i en utebur i trädgården i markhöjd, men mot slutet så brydde jag mig inte särskilt mycket om den heller om jag ska vara riktigt ärlig... Sen en morgon när mamma kom ut och skulle mata honom så var det ett stort hål i ena hörnet av hönsnätet i buren och nätet var typ uppböjt utåt eller vad man ska säga, så det var nog en räv som hade tagit honom. Stackars Plutt.....

Blev en liten historia där med. Skulle ju bara säga egentligen att ända sen jag såg på Saltkråkan när jag var liten så ville jag ha en vit kanin med svarta fläckar, en sån som Pelle hade. IT'S SO FLUFFYYY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0