29 april - shoppiiiing

2011-04-29 @ 20:13:22
1. I'm drunk, I suppose
Idag har jag varit på stan! Var på bikinijakt och hittade en svart sak med bandeau-överdel, fett bra att jag för en gångs skull hittade nåt jag var ute efter! Så jag är nöjd. Utöver detta köpte jag även en svartgrå och en vit t-shirt på killavdelningen på H&M som jag ska cutta lite i sen när jag orkar, samt ett blågrönt nagellack. Det kostade bara 10 kr, jag behöver ju fler nagellack.

Senare kom Sofie till stan också som hade med sig Claudia, en sjukt härlig Stockholmsbrud som är här nere och hälsar på Sofie och som stannar tills på söndag! Vi hade asnajs på stan, käkade på Corner och stan sprungit runt överallt och Sofie hittade äntligen sin studentklänning. Sen åkte vi ut till Hansa en sväng också för att kolla skor, käka glass och nu har jag precis kommit hem nästan.... Ska börja fixa mig om ett tag tror jag, sen bär det av in mot stan igen för ikväll är det utgång med brudisarna som står på schemat innan valborg imon. Mycket festande detta påsklovet, heHA.


Kändes som att det bara var jag på stan som hade shorts idag... Blåste lite kallt och blev rätt kyligt när man var i skuggan, men jag behöver få färg på benen så lika bra att passa på när det är soligt ute för att ligga och pressa är ju ganska tråkigt faktiskt.


Sofie tyckte min bikiniöverdel passade som huvudbonad...


Sen var det en klumpig busschaufför som kört på en av skyltarna på centralen idag. Känns ju tryggt att åka buss i Kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0