7 april - lista

2011-04-07 @ 20:04:50
1. I'm drunk, I suppose
Du heter: Amanda
Smeknamn: emofilten, stumpis, gäddan
Låt som när du är ledsen sörjer till?
perfect - sum 41 (HAHA)
Beroende av:
Socialt umgänge
Vad tror folk om dig?
Jag vet inte, faktiskt.. Vad tycker ni?! XD
Stämmer det?
Eftersom jag inte vet så kan jag inte uttala mig
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon
Hur imponerar man på dig?
Svår fråga, men har man samma humor som mig så spelar inget annat nån roll!
Brukar du skratta för dig själv?
Händer ibland, när man läser nåt brutalroligt i ett sms/datorn/tidningen t.ex. Eller om nån säger nåt kul på bussen.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Men jag vill se den ändå :)", lät ju lagom pervigt men det var Sofie som ville se bil-videon
Var bor du?
Kalmar
Trivs du där?
Helt okej
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
"Hallå?" eller "Ah det är Amanda" om det är okänt nr
Vem ringde du senast?:
Farmor
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att vi ska åka in och fixa min mobil imon
Antal timmar sömn inatt:
Ca 7
Sov du ensam:
Nej, med gosen ju :$
Brukar du komma i tid:
Är tidsoptimist, så nej jag blir ofta sen. Stressar alltid sista minutrarna innan jag drar hemifrån. Har däremot försökt skärpa mig på praktiken nu, så pinsamt att komma försent
Hur känner du dig nu:
Ont i huvudet och trött!
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart är genomgående i min garderob
Vad tycker du om fötter:
Lite smått otäcka, men så länge de håller sig borta från mitt ansikte är det okej
Vad saknar du:
Sommaren & vänner man umgicks mycket med förr
Hade du en bra kväll igår:
Både bra och lite mindre bra
Favorit dryck på morgonen:
Proviva mango, eller te
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Mellan 22-00
Är du blyg?:
Beror på sällskapet, träffar jag nya personer kan jag vara ganska tillbakadragen och vill helst inte vara den som startar ett samtal av den anledningen att jag har inte en aning om vad jag ska säga... Börjar däremot nån snacka med mig flyter det på som fan!
Sysslar du med någon idrott:
Herregud, nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jodå
Har du spytt offentligt:
X antal gånger.
Första gången i en buss mot Linköping när jag var runt 7 år. Sen diverse fyllespyor, det var dock länge sen
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Testa allt man inte kan som tjej, dvs stå och kissa osv
Är du nöjd med ditt liv:
Synd att klaga
Är du bortskämd:
Egentligen är jag nog det, fast det ligger i släkten på pappas sida att vara övergenerösa med allt oavsett hur mycket eller lite pengar man har... Tycker ändå det är roligare att ge än få, så kommer ju bergis bli sån sen också
Vad gör du i morgon:
Då ska jag först till skolan på naturfotolektion, sen praktiken till 14:00. Efter det drar jag hem till pappa, vidare till Telesnor för att fixa min iPhone, sen 18:15 bio med snubbi och efter det så blir det antingen hemmamys i Blomsterhålet eller fest!
Vad är det värsta du vet?:
Att svettas,
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Det har jag absolut!
Vad är det finaste du fått?:
Går inte att välja en sak, jag uppskattar allt så himla mycket!
En speciell dag du minns:
22/5-10
Du samlar på:
Smycken, fina sms, samlade på bussbiljetter ett tag också men när min plånbok blev snodd med hela samlingen i så försvann liksom det roliga...
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Christopher, mamma, Sofie
När grät du senast:
Igår (typ jämt numera ehehe)
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Skaffa mig en tvåa i stan och sätta in resten på ett sparkonto för framtida behov
Vill du gifta dig:
Oja!
Vill du ha barn:
Jajje
Är du musikalisk?:
HAHAHHA, nej XD
Vad dricker du helst när du är törstig:
Iskallt vatten är ju det absolut godaste!
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Joo
Biter du på naglarna:
Nee, inte på flera år! *stolt*



Kommentarer
Postat av: Stina

haha, såg inte att du hade svarat förrän nu xD hej blind! njae jag är också lite smårädd, och det var inte allt för mysigt när dom kollade vad det var. klände typ sönder magen.. dessutom fick jag medicin mot de men inte fan blev de bättre ;/ haha :)

2011-04-09 @ 21:24:10
URL: http://stinameelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0