11 februari - stressat läge, svar ja

2011-02-11 @ 22:20:17
1. I'm drunk, I suppose
Spenderade min eftermiddag med att gå en sväng på stan med Johanna. Dök in på H&M och investerade i två nya toppar, ganska basic men det är sånt man passar på att köpa när man handlar på presentkort - ynka 6 kr fick jag punga ut. Sen blev det käk på Corner innan jag tog tåget hem till kärleken igen. Överraskade min man med varsin brownie och snickerskaka som jag hade köpt i bageriet på skolan idag, hittade även en hjärtformad sten för en löjlig summa på Partaj med "I love you" inristat, känner att karaktären sweet_flickvän92 intar mitt sinne mer och mer....

Jag har även börjat planera studentbalen nu för första gången på riktigt. Min man har äntligen bestämt sig för att han ska gå (han gick för övrigt modevisning för mig i sin nya kostym, fan så snygg *HJERTAA*), så nu börjar jakten på en djupröd balklänning. Ska åka till Växjö tror jag och kolla, de har tydligen ett grymt sortiment vad gäller balklänningar. Jag är ute efter en lite smalare modell, helst utan axelband - den ska inte heller vara i typisk "prinsess-modell" med jättekjol utan smalare, men gärna typ stenar och broderier och sånt kul.. Hittar jag en sån blir jag glad! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0