12 februari - a touch of evil

2011-02-12 @ 22:31:04
1. I'm drunk, I suppose
Var inneKillercolours och läste lite, hittade detta inlägget. Mitt hjärta tog ett dubbelhopp när jag fick syn på pistolringen - alltså fy helsike så häftig! Kände direkt att den måste jag bara ha, inget snack om saken! Eftersom jag redan har ett halsband med en pistol som ser nästan exakt likadan ut och är i samma storlek, PLUS att det är mitt favoritsmycke nummer ett, så blev jag helt... JKHJAKJKHAJKHAKJ! MÅSTE HAAA.

Sen var jag ju såklart tvungen att gå igenom hela sortimentet på sidan och insåg att jag vill vara ägare till 95 % av allt som fanns. OKEJ JAG LJÖG, jag vill ha allt okej? ALLT. (känns som att oavsett om jag vinner deras månadstävling så kommer jag vara X antal kronor fattigare ändå när jag får studiebidraget i slutet av månaden...)



















A touch of evil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0