12 februari - stilkris!

2011-02-12 @ 15:53:37
1. I'm drunk, I suppose
Har insett att jag är extremt lost in myself just nu vad gäller kläder och stil och sånt där. Upplever att jag är lite osäker i mig själv, varför vet jag inte riktigt men jag hoppas att det går över snart för såhär jobbigt att veta vad man ska ta på sig varje morgon har jag aldrig haft det...

Har förövrigt haft en bra start på morgonen - vaknade bredvid snubbi, gjorde asgod frukost som bestod av knäckebröd med ägg & kaviar + te, och det var sol ute. För härligt! Blev nästan sugen på att gå ut och ta en promenad, men kom på sen att jag troligvis är för lat idag och att jag bara har mina kängor som jag har lärt mig att man inte ska ta långpromenader i om man vill slippa fruktansvärda skoskav. Så jag & snubbigubben hamnade vid varsin dator idag, ska föreslå ett mysigt bubbelbad lite senare och ikväll blir det fettokväll i pure Amanda&Christopher-stil (tvivlar på att nån kan äta lika onyttigheter på samma gång som vi... Jag tackar mina goda gener för att jag inte ser ut som en strandad val).








Källa

Och som avslutning lägger jag in lite bilder på tatueringar som gör mig liiite avis. Fan att jag ska vara så velig på vad jag vill tatuera, jag vill men vet liksom inte vad eller vart.... GAH.

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin Egon

WOW har aldrig varit speciellt inne på tatueringar, men den översta var ju helt awesome o.O var bara tvungen att skriva det xD <3

2011-02-14 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0