14 februari - kontrollmani

2011-02-13 @ 21:03:09
1. I'm drunk, I suppose
Var planerat att jag skulle göra värsta överraskningsmiddagen till min pojkvän ikväll, men precis innan jag ska dra till bussen ringer han och säger att han ska bjuda mig på bio istället.
Vad gör jag?
Jo.
Jag blir arg?
ARG?!
Varför blir jag arg?

Herregud, det är nåt fel på mig. Supergullig idé när det är alla hjärtans dag och det (inte för att jag ser nån anledning till att fira den dagen egentligen oavsett civilstånd, visar hellre min uppskattning till människor i min närhet varje dag än att göra det speciellt mycket en gång om året). Men fan, jag hade ju värsta planerna! Och kommer nån och ändrar mina planer i sista stund, asså jag blir helt.. ÅH. Så frustrerande. Hatar det verkligen!



Fast sen när jag hörde hur sårad lilla snubbi blev i andra änden av telefonen så kunde jag ju knappast neka till det heller... Jag menar, här är min pojkvän jättesnäll och bjuder mig på bio och jag beter mig som en bitch, haha så kan man ju inte ha det! Så 18:30 börjar "Trassel", ska faktiskt bli roligt att se den eftersom jag velat göra det jättelänge. Mat kan man ju göra en annan dag!

Ha en bra alla hjärtans dag ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0