15 februari - I only want you to think I'm fantastic

2011-02-15 @ 15:22:47
1. I'm drunk, I suppose
Sitter stelfrusen som en jävla hösäck i sängen, hemkommen från skolan... Fick stå och vänta i en halvtimme på bussen, och det var inte så angenämt vill jag lova när vinden är iskall och man nyss har haft en uuuurtråkig lektion med religion om hinduism. Blä. Fick ialla fall ärtsoppa av farmor + våfflor med grädde och varma hallon så nu känns det bättre! Funderar på om man ska plugga lite på religionsprovet jag har imon + en powernap innan jag sticker ut till Blomstermåla. Idag ska jag få laga min middag ialla fall! Och får väl nämna också att "Trassel" igår var så jävla gulligt bra, asså jag tycker verkligen om såna där filmer! Hahaha kameleonten och hästen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0