17 februari - samhällsekonomi

2011-02-17 @ 21:08:24
1. I'm drunk, I suppose
Här sitter jag och råpluggar som en NV-elev. Har prov imon, i ett försök att uppnå ett godkänt i samhälle... Rester suger. Samhällsekonomi suger - konjunkturer, blandekonomi, BNP och hur priset sätts i en fri konkurrens, alltså jag blir så snurrig. Längtar tills jag tar studenten!

Ska hugga in på choklad nu (som Christopher slängde på mattan), sen ska jag faktiskt sova tidigt. Så himla skönt att sova ju! Sen är det sportlov, känns ju inte lite najs? Utgången på onsdag kommer bli galen - halva priset på KM + sportlov, asså det gäller att vara hemifrån senast halv nio om man ska få nåt bord under kvällen. Ska fortsätta att läsa om inflation och skit nu, herrrrrah :*


Blir en liten bild på Diva i brist på andra bilder... Fan vad hon har hunnit bli stor, knubbisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0