18 februari - att göra:

2011-02-18 @ 12:02:21
1. I'm drunk, I suppose
- Skriva som en galning på min PA-rapport så den blir klar och därmed kan åka hem vid 11:30 de följande fredagar fram tills min praktik v 11
- Skriva prov i samhällsekonomi (Gud hjälpe mig)
- Åka till min fina vän Frida och umgås!
- Palatset? Eller?

Frågan är ju om man ska ta en utgång ikväll istället för på onsdag. Vi kan ju väga för-och nackdelar:

Om jag går ikväll...
+ kommer jag kunna dansa
+ det är roligare på Palace helt enkelt

-.. men jag kommer behöva låna pengar av farmor till inträdet
- det kanske inte är så mycket folk?

Om jag går ut på onsdag:
+ kommer jag vara rikare eftersom KM inte har nåt inträde och jag kommer därmed ha råd med två extra drinkar
+ kommer det vara fullproppat med folk (kan dock bli jobbigt eftersom KM blir lite klaustrofobiskt när det är så mycket människor)

- det är långt till onsdag

Vilket väger tyngst? VAD GÖRA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0