2 februari - fantastiskt födelsedagsfirande...

2011-02-03 @ 00:05:28
1. I'm drunk, I suppose
Tanken var att jag skulle ut på krogen ikväll med alla mina kompisar för att fira min födelsedag. Tji fick jag - glömde ju såklart leget. Pappa ville inte hämta. Ringde inte ens på min födelsedag den jäkeln :( Fick gå ensam till centralen i klackar i jävla skitregnväder och ta bussen hem... Så har min kväll i stort sett varit.

Fick ialla fall nyfärgat hår och halsband, nagellack, fickplunta & hårband av mina fina kåmpizar! Och hann ju inviga nya skinnkjolen och tröjan några timmar åtminstone....

Bilder från förfesten:















Nu äter jag chips och väntar på att sängkamraten (min man) ska komma intrillandes...
Jävla skit, jag är fan sur nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0