20 februari - hääääy

2011-02-20 @ 16:00:06
1. I'm drunk, I suppose
Utgången i fredags blev väl sådär. Helt awesome förkrök med ett superhärligt gäng, och väl på Palace dansade jag som en gud utan minsta droppe alkohol i kroppen, jag var inte ens sugen trots att jag hade pengar. Fast sen insåg jag att Palace i slutänden ändå är ett ställe för singelmänniskor, och efter att ha fått ett rom och cola - regn över hela mig, så blev det too much. Så var hemma runt två redan, och somnade runt tre. Fin kväll som helhet ändå!

Igår var jag ute i Läckeby hos min fina kusin och firade hennes 17 årsdag! Fick skjuts av min gudfar till Blomstermåla vid halv nio, och herretid så mätt jag var... Kroppkakor + supergod (men mäktig) cheesecake med browniebotten gjorde att jag befann mig i matkoma hela kvällen och somnade till slut gott hemma hos älskling.

Idag ska jag plugga lite och om en timme ska jag hemåt, för Christopher ska till Timmernabben och lana. Så ska bunkra upp med godis ikväll och bara köra myskväll vid datorn. Känns ju lagom gutt med sportlov också!

Nu ska jag ta en kaka av Christopher (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0