22 februari - someday we gonna dance with those lions

2011-02-22 @ 11:25:31
1. I'm drunk, I suppose
Sitter här som en annan nörd och installerar mina Sims 2. Funderar på om jag verkligen ska installera alla elva stycken, min dator är ju endast två månader gammal och ganska bra så den borde ju klara av alla, men vore ju tråkigt om datorn blev slö liksom... Men jag tror jag börjar med Studentliv, Nattliv, Djurliv och Året Runt åtminstone så får jag se sen, kan ju alltid installera dem senare liksom.

Och efter att jag har gjort detta klart var tanken att jag skulle fixa till mig lite och sen sticka iväg och umgås med Frida idag, överväger om jag verkligen ska orka tvätta håret eller inte men det är väl lika bra ändå. Tycker inte om att tvätta håret varje dag liksom för det blir ju äckligt lika snabbt igen då.

Har förövrigt varit tillsammans med min man i nio månader idag, känns ju knappt overkligt.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0