23 februari - nu är det sluut på veckaaan...

2011-02-23 @ 22:46:09
1. I'm drunk, I suppose
...nu är det dags för fredagsMYYYYYYYYS....!!

Fast ne. Det är ju bara onsdag. Uppskattar grymt att min man är hemma med mig och myser istället för att springa ute på krogen. Man är ju nervös... Eller aa okej jag erkänner - jag är den svartsjuka typen. Så att han hellre stannar hemma hos mig en onsdag på sportlovet då resten av alla Kalmars ungodmar är ute och super bort hjärncellerna tycker jag är kul. Det är vi och kladdkakan! Eller snarare han och jag vid varsin dator och kladdkakan..... Men vi är ju åtminstone i samma rum!

Christopher: Älskling, vad jag är glad att jag har dig...
Jag: *laddar upp med ett NAAW*
Christopher: ...för annars hade jag ALDRIG fått kladdkaka! :D

Sött. Jag är hans hemmafru. Ibland tror jag seriöst att han inte skulle klara sig utan mig - vem skulle annars diska, göra mat, komma ihåg att mata katten och rensa kattlådan? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0