23 februari - R.I.P ögonbrynspiercing!

2011-02-23 @ 14:02:24
1. I'm drunk, I suppose
Nu är den borta... Fast det var väl lika bra, den har ju aldrig riktigt läkt och då var det ändå ett år sen jag gjorde nu. Antar att det var tack vare snubben på festen i Hovmantorp i mars 2010 som råkade skalla mig på ögonbrynet när han slängde sig i en säng som jag + typ 5 andra människor låg i just då, så aa.... Tack för den. Men sen är ju ögonbrynet ett så pass utsatt ställe också så det är ju inte ens säkert att den hade blivit bra oavsett så. Menmen, nu är den borta ialla fall, fast ser nog ännu värre ut nu egentligen med två röda prickar som lyser som stoppljus i min blekvita hy. Men de går väl bort nån gång antar jag, finns ju alltid plastikkirurgi annars ;)

Nu ska jag belöna mig med att spela lite Sims, har faktiskt varit duktig och gjort klart ett frågepapper om ADHD så nu - spel, sen ska jag försöka knåpa ihop ett cv för jag MÅSTE ha ett jobb. Pusshaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0