24 februari - igår

2011-02-24 @ 13:04:17
1. I'm drunk, I suppose
Sitter i sängen vid datorn och har alltså full syn ut genom fönstret. Är helt inne i Sims... Sen sparar jag spelet och kollar upp och ser Christopher's granne som typ är blind (eller har nån synskada eller vad det nu var) som sitter ute på balkongen på en träningscykel och cyklar.

Jag: Älskling, nu är din synskadade granne ute på balkongen och cyklar.

Så det fnissade vi lite åt, saken i sig att man tränar genom cykling är ju inte kul, inte heller att han är synskadad eller att han är ute på balkongen, men allt samtidigt... Såg ju ganska roligt ut. Sen upptäckte Christopher att fönstret var öppet, så då blev det plötsligt helt sjukt pinsamt och inte långt efter gick han in igen. Stackarn...

Senare på kvällen (snarare mitt i natten)

Christopher:
Åh kolla, det är en ren utanför!
Jag: En ren?
Christopher: Ja, eller en såndär bambigrej.

Kollar ut och ser att det står ett rådjur och glor på oss. Ordförrådet kan ju inte alltid vara på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0